Velkommen gæst! For at aktivere alle funktioner, klik venligst Log ind eller Registrering.

Notifikation

Icon
Error

Indstillinger
Gå til sidste indlæg Go to first unread
Karsten  
#1 Skrevet : 28. december 2012 21:57:09(UTC)
Karsten

Rang: Newbie

Gruppe: Registered
Tilmeldt: 28-12-2012(UTC)
Indlæg: 7
Sted: Brøndby

Hejsa. Jeg er i gang med at afprøve jeres produkt på min Windows 7 laptop og har i den forbindelse installeret demo versionen (version 8.1). Jeg har fået installeret Windows-programmet og det ser ud til virke som det skal. Jeg kan i hvert fald oprette dokumenter, sende dem til godkendelse og foretage den endelige godkendelse. Jeg vil gerne se hvordan det virker sammen med Vieweren, eller web-programmet. Jeg har prøvet at oprette web sitet via System Administration => Viewer i Windows-programmet men når jeg klikker på Opret/Ret knappen så får jeg meddelelsen:

”Internet Information Services er ikke installeret på den valgte server (localhost)”

Jeg har været forbi kontrolpanelet i Windows og kan se at Internet Information Services er installeret!

På forhånd tak

Karsten
Moderator  
#2 Skrevet : 29. december 2012 09:43:16(UTC)
Moderator

Rang: Advanced Member

Gruppe: Administrators, Registered
Tilmeldt: 28-12-2012(UTC)
Indlæg: 4
Sted: København

Hej Karsten.

Tak for dit indlæg. Den funktion i VQE som opretter web sitet (Vieweren) forudsætter en ældre version af IIS end den der er installeret som en del af Windows 7. Dette er en fejl som vi retter i den næste version.
Du kan dog installere Vieweren manuelt ved at følgende nedenstående procedure:

1. Åben Internet Information Services
2. Navigér til Default Web Site i træstrukturen
3. Højreklik og vælg Add Application… i menuen
4. Sæt Alias = VQ og Physical path = <VQ Installationsbiblioteket>, typisk c:\programmer\visual quality
5. Tryk Ok


Du kan nu tilgå VQE Vieweren på adressen: http://localhost/VQ

/Moderator
Brugere som besøger dette emne nu:
Guest
Hop til Forum  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.